Street Racing Syndicate
Take to the bustling streets of Los Angeles, Philadelphia and Miami as you race rivals, dodge the attention of cops – and try to impress the ladies. With Street Racing Syndicate, you can drive more than 40 licensed motors from the likes of Nissan and Mitsubishi, and tune up and customise your ride just the way you choose. With a combination of closed and open circuits to master, realistic physics and car damage to take into consideration, and the ever-present threat of the cops to avoid, it’s tough on the streets. What, you thought earning money, respect, and even the admiration of a selection of comely young women was going to be easy?