Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Dankzij een stel verwoestende nieuwe moves, nog meer high tech wapens en gadgets, en een beklemmende verhaallijn die je niet meer los laat, verbetert Splinter Cell: Pandora Tomorrow zijn voorganger op alle vlakken. Sam Fisher keert terug om het op te nemen tegen een dodelijk netwerk van Indonesische terroristen in dit superspannende avontuur. Buitengewoon mooie beelden en zeer uitdagende missies die zich over heel de wereld afspelen, maken deze game tot een van de beste op stealth gebaseerde ervaringen op de GameCube.