Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow
With a range of devastating new moves and hi tech weapons and gadgetry alongside a tautly plotted storyline that will grip you every step of the way, Splinter Cell: Pandora Tomorrow tops its predecessor in every way imaginable. Sam Fisher returns to thwart a deadly Indonesian terrorist network in this thrill-packed adventure. Outstanding visuals and a selection of challenging, globe-trotting missions make for one of the finest stealth-driven experiences on GameCube.