Prince Of Persia: Warrior Within
De verbazingwekkend lichtvoetige Prins is terug voor nog meer fantastische Arabische actie. Geholpen door een compleet nieuw vechtsysteem tart de koninklijke held het noodlot, in een visueel spektakel dat zijn weerga niet kent! Prince of Persia Warrior Within is een heerlijke speelbare game, waarin adembenemende gevechten worden afgewisseld met duivelse uitdagingen. Zelfs doorgewinterde koningskinderen kunnen hun borst natmaken.