Prince Of Persia: Warrior Within
Boasting astounding agility and an entirely new combat system, the Prince's latest slice of Arabian action is a stunning achievement. Join the heroic royal in a visually sumptuous adventure, as he fights to defy fate itself! Seamlessly blending breathtaking battle sequences with fiendish challenges, Prince of Persia Warrior Within is a supremely playable title that will test even the finest of would-be regal ruffians.