Metal Arms: Glitch in the System
Mogen we je voorstellen aan Glitch, het nieuwste character in videogameland. In tegenstelling tot de meeste game characters bestaat hij echter niet uit huid, haar, schubben of een of andere vacht. Glitch is een tot de tanden bewapende robot die niet op zijn mondje gevallen is. Bovendien is hij de enige die zijn volk kan redden van de schroothoop... In Metal Arms: Glitch in the System, wordt de stukgeslagen Glitch gevonden op een planeet die door louter robots bewoond wordt en vervolgens wordt hij getransformeerd in een ouderwetse vechtmachine om het tegen de slechte General Corrosive en zijn leger van Mil-bots op te nemen. Wat volgt zijn meer dan 40 missies van derdepersoons actie en avontuur: een flinke dosis intens schieten, breinbrekende puzzels en een bizar gevoel voor humor. Om met de mechanische militairen af te rekenen heeft Glitch de keuze uit een arsenaal van 17 dodelijke wapens: van standaard machinegeweren, sniper scopes en raketten tot een vernuftig apparaat waarmee hij de controle over vijandelijke robots kan overnemen en deze gebruiken om puzzels op te lossen of zich tegen hun leider te keren. Onze gepantserde held kan zelfs een heel stel voertuigen besturen om zijn tegenstanders mee aan schroot te rijden... Alsof dat nog niet genoeg is, zijn er ook nog zeven multiplayer modes met opgedeeld scherm speelbaar, waaronder een heerlijke deathmatch. Metal Arms: Glitch in the System combineert prachtige plaatjes met zeer hectische gameplay en humor die je over de grond laat rollen van het lachen, maar doet bovendien zowel een beroep op je hersenen als op je trigger finger.