Medal of Honour: European Assault
Tijd om ten strijde te trekken, soldaat! In EA's nieuwste oorlogsvisie speel je de rol van de Amerikaanse luitenant William Holt, die deel uitmaakt van het nieuwe Office of Strategic Services. Je dient te voorkomen dat de vijand erin slaagt de illustere Tiger Tank in te zetten - en uiteindelijk te voorkomen dat ze atoomenergie in handen krijgen! Daartoe verplaats je je door authentiek nagemaakte locaties als Stalingrad en Noord-Afrika. Beleef de Battle of the Bulge - de slag om de Ardennen - in het heetst van de strijd aan de Duits-Belgische grens. De keuzes die je op bepaalde momenten maakt zullen van invloed zijn op wat er later gebeurt. Jij bepaalt waar je sectie naartoe gaat, dus geef je ogen de kost. Hoe dieper je het vijandelijke gebied binnendringt, hoe meer je te maken krijgt met dodelijke scherpschutters en elite soldaten. De game is voorzien van 16 arena's voor meerdere spelers en meer dan 35 authentieke wapens, plus een script van Hollywoodschrijver John Milius, de man die meeschreef aan Apocalypse Now. .