Medal of Honour: European Assault
It's time to move out soldier; EA's latest vision of combat seesyou taking the role of US lieutenant William Holt, the first agent in the newly formed Office of Strategic Services. Charged with halting the enemy's plans to deploy the powerful Tiger Tank - and their ultimate goal, to harness Atomic energy - scramble across authentically recreated locations like Stalingrad and North Africa, or relive the battle of the Bulge as you fight across the German Belgium border. The choices you make at various points in the game will have an impact on later happenings, and you can even direct your squad's movements. As you move deeper into enemy territory, so your path will cross with the deadliest of snipers and elite soldiers. With 16 multiplayer maps and more than 35 authentic weapons, plus a script from celebrated Hollywood screen writer John Milius, the co-writer of Apocalypse Now, this is a journey into the true heart of darkness.