Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects
Een stel van de bekendste superhelden uit de stal van Marvel neemt het op tegen een bende gloednieuwe tegenstanders in EA's prachtige beat-'em-up. Tot de vele vechtersbazen die in de volledig vernietigbare omgevingen aan het knokken slaan behoren favorieten als Spider-Man, Wolverine en Iron Man. Met door razernij aangestuurde aanvallen en uitwijkmanoeuvres die handig gebruik maken van de specifieke superkrachten van elk personage, plus een aantal spectaculaire special moves, is dit een vechtspel zoals ze nog maar zelden gemaakt worden. Naast de helden van Marvel kun je ook de nieuwe Imperfects uitproberen - die stuk voor stuk over hun eigen bijzondere bewegingen beschikken. Goed nieuws ook voor liefhebbers van het betere slachtwerk: Spider-Mans nietsontziende aartsvijand Venom is ook van de partij!
De gevechten spelen zich af tegen de achtergrond van allerlei bekende plekken uit het Marvel universum, zoals het kantoor van de Daily Bugle of het weelderige terrein rond het landhuis van de Avengers. De personages zelf zijn overigens met ongelooflijk veel detail in beeld gebracht en schitterend geanimeerd. Het tempo van het spel ligt echter dusdanig hoog dat je zelden tijd zult hebben om hierbij stil te staan! Naast hectische één-tegen-één gevechten heeft elk personage ook zijn eigen verhaallijn die zich ontvouwt in de Story Mode. Tussen de groots opgezette gevechten door dien je met meerdere vijanden tegelijk af te rekenen. Dankzij de groots opgezette arena's en de mogelijkheid vrijwel elk voorwerp dat je tegenkomt als wapen te gebruiken, is Marvel Nemesis een lekker ouderwets beukspel waar superhelden in spe nog maanden mee vooruitkunnen.