Zoo Frenzy
Bouw de dierentuin van je dromen en probeer hem zo winstgevend mogelijk te maken door een overvloed aan onderdelen aan te passen en te onderhouden! Geniet van vijf leuke minigames waarmee je je dieren kunt trainen: voer ze, verzorg ze of speel zelfs voetbal- of hockey-achtige spelletjes met ze! Je best getrainde dieren gaan terug het wild in om tegen gevaarlijke monsters te vechten en nieuwe interessante dieren voor je dierentuin te vinden! het spel maakt op op een leuke manier gebruik van de microfoon en camera: maak de held wakker door tegen hem te schreeuwen en zie jezelf terug in het spel! Zoo Frenzy biedt uren aan spelplezier.