Mahjong
Beleef nu het wereldberoemde Chinese bordspel!Je kunt je, al spelende tegen prachtig getekende achtergronden, door een groot aantal niveau’s van verschillende moeilijkheidsgraad werken. Geniet van oneindig speelplezier, alleen of in een wedstrijd tegen een andere speler op dezelfde Nintendo DSi. Zet krachtige extra's in, zoals dynamiet, de tornado of de zandloper en word de onbetwiste Meester in Mahjong!