Mahjong
Experience the world famous Chinese board game!Play your way through numerous tricky levels at different difficulty levels in a setting with beautifully drawn backdrops. Enjoy endless playing pleasure either in Single-Player or 2-Player Mode on a Nintendo DSi. Use powerful extras such as Dynamite, Whirlwind or Hourglass and become the uncontested Mahjong champion!