Just SING! National Anthems
Of ze nu van voetbal, hockey, schaatsen of atletiek houden: alle sportfans zingen uit volle borst mee met volkslied van hun vaderland! En nu ben jij aan de beurt! Je kunt kiezen uit 5 volksliederen: Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië en Nederland. Zing in de microfoon van de Nintendo DSi! Laat dus zien wat je in huis hebt en zing mee uit volle borst!