Just SING! National Anthems
It is the greatest sporting event of 2010 - the World Cup! All eyes are on South Africa, all EARS are on you - in the karaoke game of the year! Enter the hallowed turf and display your talent by singing the National Anthems! There are 5 National Anthems to choose from: Germany, England, France, Italy and the Netherlands. Just sing into the Nintendo DSi microphone! So, lace up your boots and step out onto the pitch - to sing!