Just SING! Christmas Vol. 2
Jij bent de ster – bereid jezelf voor op de volgende editie van kerstkaraoke! "We Wish you a Merry Christmas" en "Deck the Halls", de klassiekers van de feestdagen, wachten al op je!
Je betreedt het feestelijk versierde podium in een schitterend kerstmanpak. Terwijl je in de microfoon van de Nintendo DSi zingt, krijg je de magische kerstsmaak meteen te pakken! Zing de juiste noten in de maat om de beste score neer te zetten!