Speel A Little Bit of… Magic Made Fun en maak indruk op je vrienden met verbluffende goocheltrucs, een verzameling gemakkelijk uit te voeren trucs die je overal mee naartoe kunt nemen! Mind Probe gebruikt de ingebouwde microfoon van de Nintendo DSi op magische nieuwe manieren! Vraag een toeschouwer om de namen van zes mensen op te schrijven, inclusief de naam van iemand die hij of zij erg graag mag en om de namen voor de microfoon uit te spreken. Verbazingwekkend genoeg zal de software vaststellen welke persoon de favoriet van deze toeschouwer is! Deze truc kan ook andere voorkeuren van de toeschouwers onthullen, zoals favoriete gerechten of films. Je kunt zelfs experimenteren en de software als leugendetector gebruiken!