Speed Racer
Als mededinger in de World Racing League bereik je snelheden tot 750km/u, terwijl je je een weg scheurt over zwaartekrachttergende banen tegen 19 andere coureurs – die je stuk voor stuk achter je moet zien te laten door levensgevaarlijke sprongen en salto's te maken op weg naar de eindstreep. Je moet er misschien ook eens aan denken om samenwerkingen aan te gaan met andere racers om je kansen op de kampioenschapstitel te vergroten – of je gebruikt gewoon het Car-Fu gevechtssysteem om iedereen te vernietigen die in de weg rijdt.
Met meer dan 20 verschillende coureurscombinaties om uit te kiezen, waaronder al je favoriete personages en voertuigen uit de film, zul je de juiste combo moeten vinden om de Speed Racer in je naar boven te halen. Vervolgens is het tijd om de baan op te gaan en door arena's te racen die hoog de lucht in kronkelen en voorzien zijn van allerhande loopings, kurkentrekkers, sprongen en gevaarlijke obstakels.
En als je meent dat je de snelste bent, waarom bewijs je dat dan niet even door voor maximaal vijf vrienden uit te rijden via de draadloze meerspelerstand? Als je trek hebt in een adrenalinestoot, dan heeft Speed Racer meer dan genoeg pk's onder de motorkap om je honger te stillen.