Castlevania: Dawn of Sorrow
Konami's nieuwste bloedzuigersessie speelt zich af in het jaar 2036. De heldhaftige Soma Cruz krijgt te maken met een boosaardige sekte die van plan is Dracula opnieuw tot leven te roepen. In dit gloednieuwe, zijwaarts scrollende avontuur in 2D infiltreert Soma de basis van de sekte: een onheilspellende replica van Dracula's kasteel met griezels van de nacht in alle hoeken en gaten. Gebruik het Touch Screen om blokken open te breken, monsters te vervloeken en je game een persoonlijk profiel mee te geven. Via Wi-Fi kun je je verzamelde zielen uitwisselen met andere spelers om de meest baanbrekende krachten te verzamelen, zoals de Bullet Soul die je van geconcentreerde stoten van dodelijke, magische energie voorziet.