Castlevania: Dawn of Sorrow
Konami's latest blood-sucker hunting session is set in the year 2036, where the heroic Soma Cruz finds himself battling an evil cult which plans to bring Dracula back from the grave once more. This all new 2D side-scrolling adventure sees Soma infiltrating the cult's base, a forbidding replica of Dracula's Castle crammed with nefarious creatures of the night. Leap across chandeliers, battle your way through rooms filled with deadly traps, and overcome a series of foul boss characters. As you do so you'll collect the souls of your fallen enemies, which can be exploited to harness new, devastatingly powerful forms of attack - like the Bullet Soul, which unleashes concentrated bursts of deadly magical power. Dawn of Sorrow also makes use of the DS' wireless capability, meaning you can swap items with your friends.