Doe mee
Wachten hoeft niet meer in Mario Party: Star Rush, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Dankzij de talloze minigames en nieuwe spelstanden, waaronder het hectische Toad-toernooi, heeft deze game voor ieder wat wils. In sommige spelstanden zijn alle spelers tegelijk aan de beurt, waardoor het tempo hoger ligt dan ooit!
Iedereen is uitgenodigd voor deze game. Maximaal vier spelers kunnen samen spelen op diverse manieren!
Je kunt meer dan 50 minigames spelen, die uiteenlopen van complexe puzzels tot uitdagingen vol actie. Daarnaast heb je de keuze uit diverse spelstanden. Race naar de finish door munten te verzamelen in Muntenrace, beklim reusachtige bouwwerken in Schokkenkrabber of haal je tegenstanders in in Mario-oversteek. En dat is maar een kleine greep uit het immense aanbod!
Op de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL kun je compatibele amiibo gebruiken door ze tegen de NFC-sensor op het onderste scherm aan te houden.