De wereldberoemde en uitermate populaire Hello Kitty is terug in een gloednieuw interactief avontuur in 3D. Reis de wereld rond met Hello Kitty en haar Sanrio-vrienden. Speel avontuurlijke spelletjes, koop nieuwe outfits voor Hello Kitty en verzamel nieuwe items om haar kamer mee in te richten.