The world famous and incredibly popular Hello Kitty is back and starring in an all-new, 3D, interactive adventure. Join Hello Kitty and her Sanrio Friends as they travel around the world playing adventurous games, shopping for new outfits for Hello Kitty and collecting new items to decorate her room.