Titan Attacks!
Stop in je eentje het kwade Titan-leger! Drijf de aliens door het zonnestelsel en versla ze uiteindelijk in hun thuiswereld in deze moderne remix van klassieke arcade shoot'em'ups.
Titan Attacks! heeft dezelfde gameplay als klassieke arcadeshooters, maar zit bomvol nieuwe onderdelen, strategieën en stijlvolle neo-retro graphics.