Street Fighter 2010: The Final Fight
Gebruik je wapens en atletisch vermogen om elke planeet te bevrijden en ga op zoek naar de vijanden die je moet verslaan om een level verder te komen. Ken kan achterwaartse salto’s maken om aanvallen te ontwijken en kan deze beweging verbeteren zodat hij een krachtige trap kan uitdelen. Het wordt tijd om het gevecht te verplaatsen van de straat naar de ruimte!