Street Fighter 2010: The Final Fight
Use your weaponry and athletic skills to liberate each planet, and seek out specific target enemies to clear the stage. Ken can backflip to evade damage, which can be upgraded to perform a powerful kick. It's time to take the fight from the streets, and into space!