Kung-Fu Heroes
Het komische actiespektakel Kung-Fu Heroes vertelt het verhaal van Jacky en Lee, twee meesters in de gevechtskunst die schatten en een prinses moeten bevrijden uit de klauwen van de monsters die hun land hebben aangevallen.
Enkel met snel denken en razendsnelle reflexen bereik je het laatste kasteel en de prinses die gered moet worden.