Walt Disney's Alice in Wonderland
Spring in het konijnenhol met dit uitgebreide spel, geïnspireerd door de immer populaire Disney-film. Het avontuur voor één speler volgt Lewis Carroll's beroemde heldin in een kleurrijke serie van doolhoven en hindernisbanen, zowel met een isometrisch perspectief als scrollend van links naar rechts. Je ontmoet onvergetelijke personages uit de film zoals Tweedlede & Tweedledum, de Caterpillar, de March Hare en Bill the Lizard. Alice kan krimpen en haar gebruikelijke afmeting terugkrijgen door paddestoelen aan te raken. Ook moet ze sleutels vinden om nieuwe levels te openen en aan het theekransje van de Mad Hatter te ontsnappen. De Cheshire Cat verschijnt op mysterieuze wijze, spreekt wijze woorden van advies en verdwijnt vervolgens weer net zo mysterieus. Daarnaast krijg je de kans om de beruchte Queen of Hearts uit te dagen voor een spelletje croquet. Zorg dat je je hoofd niet verliest! In de Where in Wonderland minigame kun je met een vriend ombeurten naar de White Rabbit zoeken. Dit is moeilijker dan het lijkt, maar gelukkig zegt het konijn of je koud, warm of heet bent. Met de behulpzame hand van Game Boy-specialist Digital Eclipse, heeft Disney Interactive zichzelf overtroffen in het produceren van een game die prachtig oogt en fijn speelt, zonder snel te vervelen.