Walt Disney's Alice in Wonderland
Jump down the rabbit hole of hand-held fun with this rich Pak inspired by the perennial popular Disney movie. The one-player adventure follows Lewis Carroll's famous heroine through a colourful series of mazes and obstacle courses in both isometric and side-scrolling perspective. You'll encounter such unforgettable characters from the movie as Tweedledum & Tweedlede, the Caterpillar, the March Hare and Bill the Lizard. Alice can shrink and regain her regular size by touching mushrooms. She'll need to find keys to unlock new levels and escape the Mad Hatter's tea party. The Cheshire Cat will mysteriously materialise, give wise words of device, then just as mysteriously fade into thin air. You'll also get to challenge the infamous Queen of Hearts to a game of croquet. Be sure not to lose your head! In the Where in Wonderland minigame, two friends can take turns trying to find the hiding White Rabbit. It's trickier than you think; fortunately, the rabbit will tell you if you're cold, warm or hot. Developer Disney Interactive, with the able assistance of Game Boy specialist Digital Eclipse, have gone all-out to produce an great-looking, great-playing Pak with loads of replay value.