The Wonderful 101: Remastered Time Attack
Er is een nieuwe manier verschenen om het Unite Action-spektakel met 100 helden van The Wonderful 101: Remastered te beleven, in de vorm van een gratis DLC-speltype!
Time Attack is een op pure actie gerichte uitdaging waarin je zo snel mogelijk levels moet halen. De niet-essentiële filmpjes houden je relaxt bij het verpulveren van levels naar keuze. En terwijl je zo lekker bezig bent, kun je op de recordmeter zien hoe je het doet ten opzichte van je persoonlijk record! Je kunt je tijden ook uploaden naar online klassementen om te zien hoe jij het ervan afbrengt in vergelijking met de Groten der Aarde!
Aan de machtige helden die over de hele wereld de handen ineen hebben geslagen om de GEATHJERK-indringers te verslaan, presenteren we dankbaar deze Time Attack.