Star Wars: Prequel skinpakket
Lang geleden, in een sterrenstelsel hier ver vandaan... Het Star Wars Prequel skinpakket is nu beschikbaar. Kies uit meer dan 50 skins en speel als sommige van je favoriete personages uit Star Wars, maar dan à la Minecraft.