Pinball FX - Charity Pack
Project Pinball (Verenigde Staten 46-3417202): The Project Pinball Charity Group, Inc. is een organisatie zonder winstoogmerk die flipperkasten in kinderziekenhuizen, Ronald McDonald Huizen en faciliteiten voor begeleid wonen plaatst om patiënten, gezinsleden en ziekenhuispersoneel wat afleiding te bieden.
Budapest Pinball Museum (Hongarije MK/20980/2013): dit museum, dat inmiddels meer dan 160 flipperkasten en speelautomaten telt, heeft op 10 april 2014 zijn deuren geopend in Boedapest. Het wordt gezien als het grootste permanente interactieve flippermuseum in Europa. De kasten die in het museum te zien zijn, vertegenwoordigen de hele geschiedenis van dit spel, van de negentiende eeuw tot nu.