Party Hard: High Crimes
Het verhaal High Crimes speelt zich af 10 jaar na de gebeurtenissen van Party Hard. Onze killer heeft moeite om zijn duistere kant onder controle te houden. De corrupte politiediensten treden niet op zoals het hoort in de stad, dus beslist hij om de zaken in eigen handen te nemen.