Nights of Azure 2: Side story, Time Drifts Through the Moonlit Night
Er wordt een extra zijverhaal, 'Time Drifts Through the Moonlit Night', toegevoegd aan het spel. Je kunt het zijverhaal activeren in de Hotel Lobby, na het voltooien van Chapter 2, en het speelt zich af tussen Chapters 2-7.
Daarnaast bevat deze DLC ook het 'Requiem Pink'-kostuum voor Aluche en geeft het alle parameters een boost.
De stad Eurulm wordt opgeschrikt door bevingen en iedereen in Hotel Etema heeft ze gevoeld. Volgens de Shikigami werden de bevingen veroorzaakt door een vliegend schip dat is neergestort. Aluche en haar metgezellen gaan op onderzoek uit, maar ze zijn zich niet bewust van de tragedie die hen te wachten staat...