Kao the Kangaroo: Summer Drip
Terwijl iedereen straalt van het zweet, straalt Kao juist door zijn stijl! De gratis DLC Summer Drip voegt twee kostuums toe aan de garderobe van Kao! Dat zijn vier nieuwe kledingstukken die je kan mixen en matchen om je eigen look te creëren.
Zie eruit als een fatsoenlijke zeeman, klaar voor een nieuwe reis, of kies voor de zwembadfeest-look, klaar voor een leuke tijd!