Kao the Kangaroo: Summer Drip
While everyone else drips with sweat, Kao is dripping with style! The free Summer Drip DLC adds two costumes to Kao’s wardrobe! That’s four new pieces you can mix and match to create your own look.
Look like a respectable sailor ready for a new voyage, or the pool party look ready for a good time!