Iori Yagami-pruik en -outfit
Je kunt nu de pruik en outfit voor Mii-vechters kopen die zijn gebaseerd op Iori Yagami uit de THE KING OF FIGHTERS-serie! De outfit is alleen voor Mii-boksers. De halvemaan op de rug geeft aan dat de drager tot de Yagami-clan behoort. Tijd om die suffe vechters op hun plaats te zetten! Heh heh heh heh... Hahahaha... HAAAHAHAHAHAHA!!!