Iori Yagami Wig + Outfit
A Mii Fighter costume of Iori Yagami from THE KING OF FIGHTERS series is now available. The outfit part is for Mii Brawlers only. The moon crest on the back is a sign that the wearer belongs to the Yagami clan. It's time we kick those foolish fighters into place! Heh heh heh heh... Hahahaha... HAAAHAHAHAHAHA!!!