Holidays DLC
Ga verder met je levendige avontuur om nog meer pagina's in te kleuren. De DLC bevat 18 nieuwe illustraties, die je dieper in het bos, naar het tropische Hawaï en naar het verbazingwekkende Azië brengen. Gebruik je verbeelding en schilderkunst in het basisspel om alles tot leven te brengen.