Geno's muts en het Geno-pak
Je kunt nu een Mii-vechter-kostuum kopen dat is gebaseerd op Geno uit Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars. Het pak kan alleen worden gedragen door Mii-cyborgs. Geno kwam neergedaald om Mario te helpen bij zijn missie. Met de opbollende blauwe cape van Geno word jij in Smash een stijlvolle verschijning!