Geno Hat + Outfit
A Mii Fighter costume of Geno from Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars is now available. The outfit part is for Mii Gunners only. Geno descended from above to repair the Star Road. Leap into battle with his billowing blue cape to really Smash out in style!