DRAGON BALL Z: KAKAROT + A NEW POWER AWAKENS SET - 23rd World Tournament
Er zijn drie jaar verstreken sinds de wereld in angst werd ondergedompeld door het gevecht met koning Piccolo. Goku, die is opgegroeid tot een jonge man, wordt geconfronteerd door Ma Junior, de reïncarnatie van koning Piccolo. Ma Junior had zich aangemeld voor de Tenkaichi Budokai (het wereldtoernooi) om wraak te nemen op Goku, die hem in het verleden had verslagen. Het gevecht om het lot van de wereld en de titel van Tenkaichi (wereldkampioen) begint nu!