Chess Ultra: Pantheon (Spelpakket)
Opgemaakt in een epische Romeinse tempel, zijn de schaakstukken net zo heroïsch. Gladiatoren en aanvoerders staan zij aan zij met geleerden, inclusief Julius Caesar!
Dit pakket bevat een schaakset en een omgeving. Deze kunnen afzonderlijk en in combinatie met alle andere sets en omgevingen in het spel worden gebruikt.