Chess Ultra: Pantheon Game Pack
This pack features a Roman temple where Imperial Roman soldiers clash on a stone checkerboard.
Chess is a battle, and what better chess pieces to do battle with than the Imperial Roman army!
Set in a truly epic Roman temple, the chess pieces are equally heroic. Gladiators and centurions stand shoulder-to-shoulder with scholars, and even Julius Caesar himself!
This pack contains a chess set & an environment. These can be used separately and paired with all other sets and environments in game.