Hello Neighbor 2
Hello Neighbor 2 is een gezinsvriendelijke horrorgame die zich afspeelt in het op het eerste oog rustige stadje Raven Brooks. Schijn bedriegt, want iedereen heeft wel iets te verbergen. Je speelt een onderzoeksjournalist die in de donkerste geheimen van zijn buren duikt en de zaak van meneer Peterson op wil lossen, de beruchte antagonist uit Hello Neighbor 1.