Additional Scenario & BGM Set 3 "Who Is the Smartest in the Land?"
De strijd begint om Hanbei Takenaka's raadsels op te lossen! Geef de juiste antwoorden en word de allerslimste van het hele land!
Na het voltooien van het scenario kun je naar de BGM luisteren vanuit 'Vault' - 'Music Theater', of je kunt de BGM als vechtmuziek instellen bij 'Preparing for Battle' door 'Settings' - 'Change Music' te selecteren.
Opmerking: Halverwege Nobunaga's Path Chapter 1 worden er extra scenario's speelbaar.