Additional Scenario & BGM Set 3 "Who Is the Smartest in the Land?"
The battle to solve Hanbei Takenaka's riddles begins! Answer correctly and become the smartest in the land!
After clearing the scenario, you can listen to the BGM from "Vault" - "Music Theater", or you can set the BGM as the battle music at "Preparing for Battle" by selecting "Settings" - "Change Music".
Note: Additional scenarios become playable midway through Nobunaga's Path Chapter 1.