3 Stigmas & 3 Battle Tracks
Dit is een beperkte DLC die slechts twee weken gratis beschikbaar is van de lancering.
Subsidies drie Stigmas die de aanval, kritische, SP-regeneratie, vaardigheidsbeheersingsversterking, verhogen, evenals drie gevechtsporen die de verdediging, kritisch tarief en aanvallen tijdens χ-Jack verhogen.