3 Stigmas & 3 Battle Tracks
This is a limited DLC that will only be available for free two weeks from launch.
Grants three Stigmas that increase attack, critical, SP regeneration, skill mastery gain rate, as well as three battle tracks that increase defense, critical rate, and attack during χ-Jack.