TRUDOGRAD
In ATOM RPG: Trudograd your goal is to travel to a giant post-apocalyptic metropolis that withstood the tests of nuclear obliteration and social collapse. There you must find what is thought to be humanity’s last hope in fending off the menace from outer space!