Important: The service for merging funds will no longer be available as of 12 March 2024. Make sure you merge your funds by 12 March 2024.
Even after 27 March 2023 and for the foreseeable future, it will still be possible to redownload games and DLC, receive software updates and enjoy online play on Wii U consoles and Nintendo 3DS systems.
However, it is not possible to redownload demo versions after the end of purchases on 27 March 2023, even if you have downloaded a demo version of a game before.